Tvättstugan

19 Mar

Jag minns att jag, under byggtiden, tyckte det skulle bli så härligt med en tvättstuga. Nu har vi bott i huset ca 10 månader, och visst gillar jag tvättstugan, men eftersom vi inte ännu har helt fungerande garderobssystem har tvättstugan blivit en förvaringsplats åt alla rena kläder. Nu är det inte många veckor kvar tills bebisen kommer och eftersom jag planerat att ha ett skötbord i tvättstugan fick jag lov att reda upp i röran. Alla kläder är nu sorterade och lagda på sina rätta platser och i och med detta har jag plötsligt fått tvättstugan som jag en gång i tiden drömde om. För att orka ta tag i städningen köpte jag lite nya saker att ha i tvättstugan. Det går på något konstigt vis alltid lättare att städa om man får lägga någon liten ny grej i det nystädade rummet…

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Nu fattas bara lite babygrejer och en bebis.

Ett svar to “Tvättstugan”

  1. sanne 26 mars, 2013 den 20:01 #

    Snyggt!

Kommentera

